Search This Blog

29 October, 2010

a stop

yesterday is the end of module one,

to me, i think it's just a beginning.

to examine what i done, actually it's not really satisfied but i know i did got something.

just keep going.



第一階段結束,檢視這六週以來的成果。

看了其他同學的成果,我只能說歎為觀止,

而我,只是小樹苗剛發芽而已。


所以我不能停止,我要繼續下去。




我也需要重新思考,重新規劃,

這幾天我要好好想一下,

下一步,擬定短期目標,達到長程目標,


思考,重整。

1 comment: