Search This Blog

28 September, 2010

No.8



Life is struggle, bare in mind.

--


the first thing I want to write it down, it doesn't matter with my project, it's about language problem.

Again, I faced my unwilling silence in British conversation.

 .................

I really hate that.... :(


-


事情總是變化很快,今天跟tutor討論後,我的topic整個大翻盤。

今天的tutor - Hannah,人很nice我很喜歡她以及她的作品。

當我告訴她我想畫關於公園,她很直接但英式禮貌的建議我想備案。

因為,summer is gone, this topic is for summer.



她說的沒錯,也很巧妙地從我隨手亂畫的這張圖,發展出了我的新題目:


the place people working.



老實說,這個題目比原本的明確多了,也讓我比較有想法了。

接下來我更要擬定明確的計畫表,

office, cafe, restaurant, tesco, bookshop and more

找出一些在Cambridg的特色,觀察人們和他們工作的地方,任何細節。

對我來說非常有挑戰性!

btw,我真的是太不用功了,和我那些已經畫完半本素描本的同學們相比。




yes, summer is gone, life still going on.

I love this summer in 2010, meaningful in my life.

I miss every specific pieces of memories in this summer.

No comments:

Post a Comment